סיכום השנה שחלפה

סיכום השנה שחלפה 

ההצלחה ממשיכה, נבחרת מבואות הנגב בכדורעף חופים

זכתה במקום הראשון באליפות הארצית-גאים בכם!!

דברי תמיר בן עזרא, מאמן קבוצת הבנים:

62 מתלמידינו מכיתות ז' עד יב' יצאו לאליפות הארצית בכדורעף חופים שמתקיימת בשגרה כל שנה בנווה ים שבעתלית.

קרוב ל 2000 משתתפים בכל מסגרות הגיל ו 32 מגרשי כדורעף פרוסים על רצועת חוף ארוכה, יומיים של כיף ותחרויות.

ולהלן הישגי הקבוצות שלנו: בנות י-יב (אריאל קראווני, נעמה בן אסולי ונעם מרין) עושות טורניר מדהים ומעפילות עד משחק הגמר שם תשו כוחותיהם והן מפסידות לקרית אתא ומסיימות במקום השני, מתנת פרידה מאד מכובדת לאריאל קראווני שמסיימת 6 שנות פעילות במסגרת הקבוצות שלנו.

בנות ז-ח (רוני רובינשטיין, רוני סלע, אור מרין ויובל שוחט) שגם הן עוברות יומיים מעוררי השראה כאשר הן מנצחות את 2 הקבוצות הראשונות של בר לב כפ"ס (האלופות באולמות) וקבוצות נוספות ונעצרות רק במשחק חצי הגמר מול חדרה, אך משחק מצויין של הבנות שלנו מזכה אותן במדליית הארד ובמקום השלישי לאחר ניצחון על אלון כפ"ס, הישג אדיר לבנות הצעירות.

וגולת הכותרת באליפות מבחינתנו היא זכייתם של הבנים מ ח' (יובל בן שלום, יונתן איתן, ניר אלבג, רתם יצקר ואיתי רוסו) במקום הראשון גם בחופים לאחר שלפני כשבועיים זכו באולמות והם משלימים דאבל עצום וראוי לכל הערכה.

גאה בילדים שלנו שהתנהגו למופת, גאה בבית ספרנו, מרגיש זכות גדולה להוביל ביחד עם תומר שמואלי התותח את הפרוייקט העצום הזה של הכדורעף במבואות הנגב ובבני שמעון ואומר לסיום שאת המנגינה הזאת היא אפשר להפסיק, מבואות הנגב אימפריה.